Dodatkowa pomoc przy Reklamacjach
Informacje dotyczące reklamacji towaru znajdują się w VIII punkcie regulaminu sklepu pod linkiem https://www.lozkoholicy.pl/Regulamin-cterms-pol-31.html.
Poniżej przedstawiamy dodatkowe informacje pomocne przy reklamacji towaru.
Jak złożyć reklamacje?
- Zaloguj się do swojego konta i kliknij "Moje konto".
- Wejdź w "DODAJ REKLAMACJĘ" i wybierz towary które chcesz zareklamować.
- W kolejnym kroku wypełnij wymagane pola zgodnie z wyświetlanymi instrukcjami.
- Wydrukuj wygenerowany formularz lub skorzystaj z pustego formularza dostępnego na końcu strony.
- Spakuj zwracany towar i wyślij go na nasz adres: LOZKOHOLICY.PL, ul. Zacisze 34, 08-110 Żelków-Kolonia. Towar odsyłany w ramach reklamacji o wadze do 2 kg wysyłamy Pocztą Polską listem poleconym ekonomicznym, zaś towar ważący powyżej 2 kg paczką pocztową ekonomiczną. Klient ma prawo odesłać towar w dowolny sposób jednak zwracany koszt za przesyłkę będzie równowarty z opłatą zgodną z cennikiem Poczty Polskiej.
Ogólne warunki składania i uznania reklamacji Klienta
- Reklamacja winna być złożona na piśmie (poprawnie wypełniony formularz reklamacji) i przesłana wraz z produktem z dołączonym dowodem zakupu na adres siedziby firmy.
- Reklamacja obejmuje wyłącznie wady powstałe z przyczyn tkwiących w zakupionym towarze, pod warunkiem, że produkt użytkowany był zgodnie z jego przeznaczeniem.
- Sprzedający zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od dnia jej zgłoszenia oraz poinformowania Kupującego o wyniku rozpatrzenia reklamacji.
INTERAKTYWNY FORMULARZ ZWROTÓW I REKLAMACJI